Treceți la conținutul principal

Crema de zahar ars

Imi place crema de zahar ars. Foarte mult! 

Cand o vedeam pe mama ca pregateste desertul acesta delicios aveam senzatia ca este mult mai complicat, ei bine au trecut niste ani si am aflat ca o poti face si altfel, mult mai simplu si rapid. Asa ca nu m-am incurcat si am incercat noua reteta cu portie dubla, daca gresesc macar sa o fac in stil mare. :)) 


Este simplu si usor, daca doriti sa incercati iata de ce aveti nevoie:
- 1 l lapte
- 10 oua
- 10 linguri zahar
- esenta de vanilie

Cum am procedat: Am amestecat zaharul cu ouale si apoi am adaugat laptele si esenta de vanilie. GATA compozitia! Nici ca se putea mai simplu, nu?

Intr-o cratita am pus zahar la topit (folositi mai mult de 7-8 linguri daca doriti sirop mai mult). Cand s-a topit complet si maronit nitel l-am imprastiat si pe lateralele cratitei. Am lasat la racit pana s-a intarit. Dupa ce am pus toata compozitia in aceasta cratita am dat cu ea la cuptor. Tineti pana se omogenizeaza si prinde o crusta maronie deasupra.

Mmmmm... bun, bun!



Comentarii