Treceți la conținutul principal

DIY Wrap: A venit a venit toamna...



 Ced ca este o simpla coincidenta ca floarea mea si-a pierdut frunzele tocmai acum. Mi-a parut atat de rau incat pur si simplu nu am putut sa le arunc.


 Doua culori acrilice(doua nuante de maro), o pensula, lipici si frunzulitele uscate a fost tot ce am avut nevoie pentru a ura bun venit toamnei.

In timp ce pictam fredonam melodia lui Nicu Alifantis- Emotie de toamna iar in momentul in care am terminat am fugit repede la calculator pentru a-mi pastra aceeasi stare de spirit cu melodia lui  Eric Clapton- Autumn Leaves.


Chiar si Tuxie a intrat intr-o stare melancolica si a ramas inmarmurita cand a vazut copacelul cu frunzele cazute . :)






Comentarii

  1. Blogul tau imi place la nebunie!
    Mereu gasesc cate ceva interesant si parca as vrea tot mai multe postari...e asa frumos,alb,calm si liniste la tine...imi insenineaza ziua!

    hihi,
    Ale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru aprecieri Alexandra si eu doresc sa postez mai des numai ca timpul nu este niciodata de ajuns.
      Inca nu pot sa cred ca a venit toamna, parca maine trebuie sa fim atenti sa scriem bine data cu noul an 2013. :)

      Ștergere
  2. melodia mea preferata de toamna, in ton cu postarea - Clannad - Autumn Leaves are Falling

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc, nu stiam melodia dar pot spune ca imi suna bine chiar de la prima auditie.

      Ștergere
  3. Extraordinar pachetul creat. Genial.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu