Treceți la conținutul principal

Pachet de identitate

Astazi nu voi prezenta un ambalaj de cadou ci un intreg proiect de identitate. Este vorba de pachetul de design pe care l-am facut pentru nunta mea. 

Culoarea vedeta a fost galbenul... Iar elementele principale au fost doua pasari indragostite. Buchetele de flori au fost numai cu cale galbene (tutorial aici), brose handmade galbene in loc de cocarde (gasiti tutorial aici), cravata mirelui galbena la un costum negru, tull pe sub rochita de mireasa tot galben, pantofii alb cu galben iar materialele tiparite au fost cu negru si galben. Pare ca este foarte mult galben, dar intr-o locatie unde totul este negru si alb o pata de culoare inveseleste atmosfera.

Cat de mult mi-a placut sa lucrez la acest proiect. :p


 P.S.: Zilele acestea pregatesc un concurs... Fiti pe faza!

Comentarii

  1. Aww..sunt foarte frumoase! Ador combinatia de culori - imi aminteste de albinute!:)Iar print-ul e atat de clar, simplu, curat...fara licariri, straluciri si embosari:)

    Le-ai printat tu? Si daca da, ce tip de super-laser-imprimanta ai?:)Sau ai gasit un loc unde sa duci modelul si ei le-au tiparit?
    Si eu ma voi casatori peste vreun anisor...si ma gandesc cu groaza ce alternative triste de invitatii se gasesc...

    PS: Spune-mi ca la concurs putem castiga un sac plin cu marshmallows...nu?!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Sabina!

      Sa stii ca de mult am dorit sa ma ocup de aceasta zona ce implica designul pentru nunti, poate este defect profesional dar consider ca si nunta are nevoie de "marketing" personalizat. :)) Plus ca a inceput si la noi sa prinda din ce in ce mai mult ideea de "tot unitar" pentru acest eveniment. Consider ca trebuie sa ii reprezinte si sa comunice foarte bine personalitatea celor implicati.

      Ai ghicit le-am tiparit cu o mega imprimanta laser. Pe aceasta parte am fost ajutata si de persoana cu care lucreaza firma la care sunt.

      Felicitari pentru eveniment si daca doresti poate colaboram. :)

      PS: Mi-ai dat o idee cu sacul de marshmallows.

      Ștergere
  2. Multumesc pentru informatii! Eu am o imprimanta color laser...pe care am cumparat-o acum ceva timp si nu am mai folosit-o de ceva timp. Problema cu ea era ca ma costau cartusele (incarcarea lor) cat toata imprimanta..Adica, de fiecare data cand se consumă, e ca si cum ar tb sa cumpar o noua imprimanta:))
    Not so much fun!Ma gandeam sa sterg praful de pe ea si sa o valorific pentru niste ilustratii...

    Felicitari inca o data pentru rabdarea si grija cu care ai mesterit toate aceste detalii! Au iesit minunat! Mi-ar face placere sa colaboram...Oricum, tinem legatura aici si pe fb!

    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, am o intrebare legata de pungutele pentru bomboane: unde le-ai gasit? am tot cautat pe net dar nu am reusit sa gasesc acest model de pungi de hartie. Multumesc si felicitari pentru idee si realizare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna draga anonim... daca te referi la pungutele de langa borcanelul cu bombonele sa stii ca sunt pungute simple de hartie, am decupat onduleuri cu foarfeca in partea de sus pentru ca erau prea inalte, am pus banda adeziva galbena pe mijloc iar peste am pus autocolant tiparit cu designul cu pasarele. Asa am realizat pungute de hartie handmade. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu