Treceți la conținutul principal

DIY: Ambalaje pentru Paste (3 din 4)

Incep prin a-mi cer scuze ca nu am avut timp sa public acest articol miercuri, dar am avut o perioada agitata cu multe proiecte frumoase despre care abia astept sa va povestesc.
Odata cu ambalajul numarul 3 incep sa intre in schema si ouale, mai exact cojile de ou. Cand pregatiti cozonacul aveti in vedere sa pastrati cojile de la oua pentru a pregati foarte rapid cateva ambalaje pentru cadouri simpatice.







Imi plac mult ambalajele simple cu un efect haios si care pot fi facute cu usurinta cam de oricine, fara sa fie nevoie sa achizitioneze materiale speciale iar astazi necesarul ar acesta:
- hartie portocalie si alba  (este nevoie de foarte putina, asa ca puteti decupa dintr-o revista)
- hartie kraft (eu am reciclat hartia de la un buchet de flori primit cadou)
- foarfeca
- lipici
- pix negru
- ata groasa
- coji de oua.


Incepem prin a face sfere/ciucuri din ata. Eu am facut dimensiuni diferite astfel incat sa se incadreze frumos cu marimea cadoului si am realizat unul infasurand ata pe trei degete iar celalalt pe doua.


 Mai departe facem ciocul si ochisorii, decupand romb din hartia portocalie si cercuri din cea alba. Pe cercuri am desenat puncte negre cu pixul si gata ochisorii. Le-am lipit impreuna cu coaja de ou pe sfera/ciucure.


 


Din hartia kraft am facut cate un cuib pe fiecare cadou. Am decupat fasii de hartie, le-am mototolit in mana si apoi le-am lipit pe cadou.





Asta a fost tot! Usor, nu? 



Comentarii

Trimiteți un comentariu