Treceți la conținutul principal

Ambalam si etichetam pe ultima suta de metri...

Inca putin si Mos Craciun iar intra in vacanta pana anul viitor, in decembrie... Si pentru ca dorim sa il ajutam sa-i fie sejurul mai usor ambalam si etichetam alaturi de el, cu mult spor, pe ultima suta de metri.
Ideea este foarte simpla, o crenguta de brad, o banda adeziva sclipicioasa, etichete cu 4 picturi superbe realizate de Andreea si "design-uite" de mine. :)

Astazi avem free printable, adica fisierul in format pdf pentru print il oferim gratuit si poate fi descarcat de aici.
Deci, pui un A4 in imprimanta, dai print, decupezi etichetele si apoi le prinzi frumusel de cadouri. Ta daaa!!!







Pentru ca am ramas in urma cu prezentarea modelelor de ambalaje am sa vi-l arat si pe ultimul din seria de anul acesta, un om de zapada realizat din fir de lana. Este destul de simplu: faceti doi smotocei de dimensiuni diferite, ii lipiti pe cutia cadoului apoi decupati din hartie colorata doi ochisori, un morcov si o palarie pe care le lipiti precum in imaginea de mai jos.


Craciun Fericit va doresc, sa fie plin de caldura si bucurie alaturi de cei dragi!



Comentarii

  1. ce frumoase sunt! mai ales vulpita :D Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daria, vulpita este si favorita mea, dupa cum observi deja mi-am pus numele pe eticheta respectiva... mine, mine... :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu