Treceți la conținutul principal

Tort raw de mere (pentru bebelusi)

Ieri am fost sărbătorit;
11 luni am împlinit!
Inimioara mi-a poftit
Tort de mere am primit.
Însă fără lumânare,
Că aștept să fiu mai mare.


Rețeta - Tort raw de mere:

Pentru partea de jos (blatul/baza): se amestecă 3 linguri de semințe râșnite (eu am folosit de floarea soarelui și migdale) cu o lingură de măr ras fin, o lingură de zeamă de lămâie și o linguriță de unt de cocos (lasat la temperatura camerei). Pentru partea de sus: se amestecă măr tăiat cubulețe mici cu măr ras fin și o jumătate de lingură de semințe rășnite. În ambele compoziții am pus scorțișoară pudră și un praf de cardamon.
Se servește imediat.

Tips & tricks: Pentru formă am folosit un decupator de biscuiți. Fiind destul de micuț ca înălțime, după ce am pus blatul/baza tortulețului am ridicat decupatorul până la 3/4 din înălțimea bazei și am ținut de el cât timp am pus și compoziția cu merele cubulețe.


rime si retete, jurnal de BLW-ist, carte bucate, carte retete sanatoase, vixy.ro, retete bebelusi si copii, retete inedite, preparate sanatoase copii, mancare sanatoasa pentru bebelusi, autodiversificare, mancare BLW

_____________________
O parte a retetelor prezentate pe blog si multe altele au fost incluse
in cartea "Retete gustoase si rime haioase".

http://vixy.ro/precomanda/


Comentarii